Klageskjema – Institusjonelle Kunder
Bruk dette skjemaet hvis du ønsker å sende inn en formell klage på forvaltningsselskapet når det gjelder kundebehandling, investeringsrådgivning eller andre forhold rundt kundeforholdet. Det er også mulig å kontakte oppnevnt kundeansvarlig for å fremsette en formell klage. En formell klage skal fremsettes skriftlig.
Din klage er mottatt.
Vi har mottatt din klage og vil behandle den så snart som mulig
Historisk avkastning er ingen garanti for fremtidig avkastning. Fremtidig avkastning vil blant annet avhenge av markedsutviklingen, forvalterens dyktighet, fondets risikoprofil og forvaltningshonorar. Avkastningen kan bli negativ som følge av kurstap. Det kan være risiko knyttet til investeringer i fondet på grunn av markedsbevegelser, utvikling i valuta, rentenivåer, konjunkturer, bransje- og selskapsspesifikke forhold. Før investering anbefales kunder å sette seg inn i fondets nøkkelinformasjon og prospekt som inneholder nærmere informasjon om fondets egenskaper og kostnader.
Fant du det du lette etter?
Likte du det du fant?
Skriv gjerne en setning eller to om hva du synes om denne siden. Ikke oppgi personlig informasjon.
Vi svarer ikke på tilbakemeldinger, men bruker dem til å forbedre nettstedet. For andre henvendelser, se kontaktsiden.
Takk for hjelpen!