Bank

  Ring +47 915 08880

Hverdager 9–16

Døgnåpne tjenester: sperring av kort og spørsmål om nettbank

  Chat med kundesenteret

Hverdager 9–22
Lørdager 9–17
Søndager 14–22

Forsikring

  Ring +47 915 08880

Hverdager 8–16

Døgnåpne tjenester: hjelp ved akutt sykdom og skade

  Chat med kundesenteret

Hverdager 8–22
Lørdager 9–17
Søndager 14–22

Sparing og pensjon

  Ring +47 915 08880

Hverdager 9–16

  Chat med kundesenteret

Hverdager 9–16

Send oss en melding

For deg som vil stille spørsmål, eller sende dokumentasjon og sensitive opplysninger.

  Kontakt oss på Facebook

Hverdager 8-16

For medlemmer av Akademikerne

Her finner du kontaktinformasjon for medlemmer av fagforeninger organisert under Akademikerne.

Viktig å vite

Om personopplysninger i e-post

Når beskyttelsesverdige opplysninger skal utveksles med Storebrand, må disse sendes gjennom vår sikre e-post meldingstjeneste.

Fødselsnummer og andre sensitive personopplysninger skal ikke sendes i e-post, verken i e-postens emnefelt, tekstinnhold eller i eventuelle vedlegg.

Om hvorfor du ikke kan sende oss en vanlig e-post

E-post er i utgangspunktet ukryptert, som betyr at det kan være mulig for andre å lese innholdet. Enkelt forklart kan vi sammenlikne ukryptert e-post med å sende et postkort. Dersom du ikke ville ha sendt informasjonen slik, bør du heller ikke sende den i en ordinær e-post.

Generell kontaktinfo

Hovedkontor: Professor Kohts vei 9, Lysaker

Postadresse: Postboks 500, 1327 Lysaker

Organisasjonsnummer: NO 916 300 484

Sentralbord+47 22 31 50 50

Innsynsforespørsler: Forespørsler om innsyn skal sendes skriftlig til kommunikasjonsavdelingen.

Hjelp oss å bli bedre

Mye kan løse seg ved å ta en telefon til oss. Hvis du er misfornøyd med kundebehandling, produkt eller lignende, kan vi raskest hjelpe deg om du kontakter oss på telefon eller chat.

Ønsker du likevel å sende oss en skriftlig tilbakemelding på ting vi kan forbedre oss på, men som ikke gjelder en formell klage, kan du logge deg inn å sende oss en tilbakemelding.

Følg skadesaken din

Når saken er registrert, kan du logge inn på 'Mine skadesaker' for å holde deg oppdatert. Der kan du også sende oss spørsmål og tilleggs­opplysninger, og laste opp vedlegg.


Fant du det du lette etter?