Bank

  Ring +47 915 08880

Hverdager 9–16

Døgnåpne tjenester: sperring av kort og spørsmål om nettbank

  Chat med kundesenteret

Hverdager 9–22
Lørdager 9–17
Søndager 14–22

Forsikring

  Ring +47 915 08880

Hverdager 8–16

Døgnåpne tjenester: hjelp ved akutt sykdom og skade

  Chat med kundesenteret

Hverdager 8–22
Lørdager 9–17
Søndager 14–22

Sparing og pensjon

  Ring +47 915 08880

Hverdager 9–16

  Chat med kundesenteret

Hverdager 9–16

Send oss en melding

For deg som vil stille spørsmål, eller sende dokumentasjon og sensitive opplysninger.

  Kontakt oss på Facebook

Hverdager 8-16
Lørdager og søndager 13-15

For medlemmer av Akademikerne

Her finner du kontaktinformasjon for medlemmer av fagforeninger organisert under Akademikerne.

Viktig å vite

Om personopplysninger i e-post

Når beskyttelsesverdige opplysninger skal utveksles med Storebrand, må disse sendes gjennom vår sikre e-post meldingstjeneste.

Fødselsnummer og andre sensitive personopplysninger skal ikke sendes i e-post, verken i e-postens emnefelt, tekstinnhold eller i eventuelle vedlegg.

Om hvorfor du ikke kan sende oss en vanlig e-post

E-post er i utgangspunktet ukryptert, som betyr at det kan være mulig for andre å lese innholdet. Enkelt forklart kan vi sammenlikne ukryptert e-post med å sende et postkort. Dersom du ikke ville ha sendt informasjonen slik, bør du heller ikke sende den i en ordinær e-post.

Generell kontaktinfo

Hovedkontor: Professor Kohts vei 9, Lysaker

Postadresse: Postboks 500, 1327 Lysaker

Organisasjonsnummer: NO 916 300 484

Sentralbord+47 22 31 50 50

Innsynsforespørsler: Forespørsler om innsyn skal sendes skriftlig til kommunikasjonsavdelingen.

Hjelp oss å bli bedre

Mye kan løse seg ved å ta en telefon til oss. Hvis du er misfornøyd med kundebehandling, produkt eller lignende, kan vi raskest hjelpe deg om du kontakter oss på telefon eller chat.

Ønsker du likevel å sende oss en skriftlig tilbakemelding på ting vi kan forbedre oss på, men som ikke gjelder en formell klage, kan du logge deg inn å sende oss en tilbakemelding.

Følg saken din

Når saken er registrert, kan du følge status på innloggede sider. Der kan du også laste opp dokumenter og bilder, og sende oss spørsmål og tilleggs­opplysninger.

Du får en sms eller e-post fra oss hvis vi har behov for noe mer fra deg, for å ferdigbehandle saken din.


Fant du det du lette etter?