Kontakt oss
Privat | Bedrift | Offentlig| Eiendom | Asset Management | Presse | In English
Bank
Hverdager 9-16
Døgnåpne tjenester: sperring av kort og spørsmål om nettbank.
Chat med kundesenteret
Hverdager 9-22
Lørdager 9-17
Søndager 14-22
Forsikring
Kundesenter: hverdager 8-16
Skadeoppgjør: for hjelp til å melde skade eller spørsmål om allerede meldt sak, ring hverdager 10-15.
Døgnåpne tjenester: hjelp ved akutt sykdom og skade.
Chat med kundesenteret
Hverdager 8-22
Lørdager 9-17
Søndager 14-22
Sparing og pensjon
Hverdager 9-16
Chat med kundesenteret
Hverdager 9-16
Send oss en sikker melding
For deg som vil stille spørsmål, eller sende dokumentasjon og sensitive opplysninger.
Hverdager 8-16
Her finner du kontaktinformasjon for medlemmer av fagforeninger organisert under Akademikerne.
Viktig å vite
Om personopplysninger i e-post
Når beskyttelsesverdige opplysninger skal utveksles med Storebrand, må disse sendes gjennom vår sikre e-post meldingstjeneste.
Fødselsnummer og andre sensitive personopplysninger skal ikke sendes i e-post, verken i e-postens emnefelt, tekstinnhold eller i eventuelle vedlegg.
Om hvorfor du ikke kan sende oss en vanlig e-post
E-post er i utgangspunktet ukryptert, som betyr at det kan være mulig for andre å lese innholdet. Enkelt forklart kan vi sammenlikne ukryptert e-post med å sende et postkort. Dersom du ikke ville ha sendt informasjonen slik, bør du heller ikke sende den i en ordinær e-post.
Generell kontaktinfo
Hovedkontor: Professor Kohts vei 9, Lysaker
Postadresse: Postboks 500, 1327 Lysaker
Organisasjonsnummer: NO 916 300 484
Sentralbord: +47 22 31 50 50
Innsynsforespørsler: Forespørsler om innsyn skal sendes skriftlig til kommunikasjonsavdelingen.
Hjelp oss å bli bedre
Mye kan løse seg ved å ta en telefon til oss. Hvis du er misfornøyd med kundebehandling, produkt eller lignende, kan vi raskest hjelpe deg om du kontakter oss på telefon eller chat.
Ønsker du å sende oss en skriftlig tilbakemelding på ting vi kan forbedre oss på, men som ikke gjelder en formell klage, kan du logge deg inn og sende oss en tilbakemelding.
Følg skadesaken din
Når saken er registrert, kan du logge inn på 'Mine skadesaker' for å holde deg oppdatert. Der kan du også sende oss spørsmål og tilleggsopplysninger, og laste opp vedlegg.