Dette er nytt:
- Mer oversiktlig mobilbank - forsiden er blitt tydeligere, med rask tilgang til kontoer, lån og betalinger. Menyen er også ryddigere, slik at du finner det du trenger raskere.
- Enklere betaling og signering - godkjenning av eFaktura går raskere, og du kan signere dokumenter og avtaler direkte i nettbanken.
- Selvbetjente løsninger der du trenger dem - det kommer stadig flere løsninger for selvbetjening. Du kan for eksempel endre nedbetalingstid eller søke om avdragsfrihet. Når du er inne på et lån, en konto eller et kredittkort, finner du nå løsningene også i kontekstmenyen (de tre prikkene) – akkurat der du trenger dem.
Takk for tilliten
Vi prøver hele tiden å gjøre det enklere å være kunde hos oss. Ifølge årets EPSI-undersøkelse er vi på rett vei.
– Resultatene viser en tydelig fremgang, og gir signaler om at vi prioriteter de riktige oppgavene, sier konserndirektør Camilla Leikvoll i Storebrand.
– Det gleder meg stort at vi går frem på tilfredsheten, og vi har klare ambisjoner om å bli enda bedre fremover. Tilbakemelding fra kundene våre er drivkraften i hvordan vi jobber med videreutvikling, så kom gjerne med innspill som kan gjøre oss bedre!