Til hovedmeny
Til hovedinnhold
Logg inn for privatkunder
Lukk
Logg inn for privatkunder
Lukk
Logg inn for bedriftskunder
Lukk
Ikke bedriftskunde?
Storebrandpassord
Hvis du ikke har og ikke kan få BankID, kan Storebrandpassord gi deg tilgang til noen begrensede tjenester. Se hvordan du kan bestille Storebrandpassord.
In English: If BankID is not available to you, please use a Storebrand password to log in and access a limited range of services. See instructions below for how to get your Storebrand password.
Slik bestiller du
- Ring oss, +47 915 08880, og fortell oss hvorfor du trenger Storebrand-passord. Sammen avklarer vi at det faktisk vil gi deg tilgang til tjenesten du ønsker, eller om du kan og må skaffe deg BankID i stedet.
- Hvis Storebrand-passord er riktig for deg, må du laste opp et bilde av deg selv hvor du holder opp bildesiden i passet ditt. Bildet vil bli lastet opp og lagret via en sikker nett-tjeneste.
- Når vi har sjekket bildet, sender vi deg Storebrand-passord på en trygg måte.
- Ved første pålogging må du bytte til et passord du selv velger.
Request a Storebrand password
- Call us, +47 915 08880, and tell us why you need a password. We will work out if a Storebrand password can be used for your purpose. If not, we will find a better way to assist you.
- If a Storebrand password is right for you, we will give you a way to prove your identity by submitting a photo of yourself showing a valid photo ID. The uploading and storage of the photo is secure.
- When your identification is verified, we will provide you with a Storebrand password.
- At first login, you must choose a new password.