Slik bruker du helseforsikringen

Her finner du informasjon om hvordan du bruker helseforsikringen din eller behandlingsforsikringen som hører til Barneforsikring total.

Last ned Bli frisk-appen

 

Til AppStore
Til Google Play

Bruk appen for å 

  • sende inn henvisning.
  • søke om refusjon for behandling.
  • bestille fysikalsk behandling.
  • se medlemsfordeler og rabattavtaler.

Henvisning

Du kan også sende inn henvisning med elektronisk skadeskjema.

Når vi har mottatt henvisningen, blir du kontaktet av Helpline med helsepersonell som hjelper deg med alt du trenger. Vi garanterer time innen 10 arbeidsdager. 

Refusjon av utgifter

Har du allerede vært til behandling, kan du raskt og enkelt søke om refusjon av utgifter i Bli frisk-appen.

Du kan også søke refusjon med elektronisk skadeskjema. 

Når blir reiseutgiftene dekket?

Reiseutgiftene blir dekket ved legespesialist og røntgen eller bilde­diagnostikk når avstanden mellom hjem og behandlingssted er mer enn 150 kilometer.

Reiseutgiftene blir også dekket ved sykehus­innleggelse og operasjon uansett reiselengde.

Du legger enkelt inn utgifter for behandlinger i appen.

Barneforsikring total med helseforsikring

Nå er det enklere å bruke forsikringen til barna dine. Når du logger inn i Bli frisk, får du som forsikringstaker automatisk opp avtalen til dine barn under 16 år. 

Når barnet fyller 16 år, må barnet selv logge inn med BankID å booke behandling.

Kontakt Helpline

Hverdager 9–15.

NB! Les dette før du sender e-post med vedlegg

Storebrand kan ikke garantere at meldinger som sendes med alminnelig e-post via internett ikke blir kjent for andre. Dette gjelder både emnefelt, tekstinnhold og eventuelle vedlegg. Derfor anbefaler Storebrand at du ikke sender fødselsnummer og/eller sensitive opplysninger via alminnelig e-post.


Fant du det du lette etter?