Koronaviruset: Informasjon til deg som er bank- eller lånekunde
Er du bekymret for økonomien? Vi skal strekke oss langt for å hjelpe deg som har bank- og låneprodukter hos oss.
Oppdatert 18. mars 2021 klokken 14:20.
Slik søker du om avdragsfrihet på lånet ditt
Dette spør kundene oss om nå
Avdragsfrihet
-
Jeg har blitt permittert, og trenger avdragsfrihet på lånet mitt. Hva gjør jeg?
Logg inn i nettbanken og send oss en sikker melding, så ser vi på avdragsfrihet på lånet ditt i inntil seks måneder for å hjelpe deg gjennom denne perioden.
-
Jeg er selvstendig næringsdrivende, og mister inntektsgrunnlaget mitt på grunn av koronaviruset. Hva gjør jeg?
Logg inn i nettbanken og send oss en sikker melding, så kan vi se på avdragsfrihet på lånet ditt i inntil seks måneder.
Kjøp og salg av bolig
-
Jeg har mellomfinansiering og salget tar lenger tid enn forventet på grunn av koronapandemien. Hva gjør jeg?
Logg inn og send oss en melding via nettbanken, så skal vi se på hvordan vi best kan bistå deg i denne perioden.
Hvem kan jeg kontakte?
- Logg inn i nettbanken og trykk på «Send sikker melding» eller «Chat med oss om bank» i boksen til høyre under Kontakt oss.
- Trenger du å snakke med oss? Ring +47 915 08880
Koronaviruset
Vi har samlet spørsmål og svar om blant annet renter, avdragsfrihet og avbestilling av reiser.