Velg innlogging
Lukk
Viktig melding til våre bankkunder
Vi har for tiden tekniske problemer med vår nettbank. Vennligst bruk vår mobilbank eller prøv igjen senere.
Viktig melding til våre bankkunder
Vi har for tiden tekniske problemer med vår nett- og mobilbank. Vennligst prøv igjen senere.
Påloggingsproblemer
Vi har for tiden problemer med pålogging til våre systemer. Du kan benytte mobilbanken eller logge inn direkte på nettbanken
Har du blitt utsatt for svindel?
Det første du må gjøre er å ringe banken din. Hvis du er kunde i Storebrand Bank er telefonnummeret +47 915 08880
Å oppleve svindel eller et svindelforsøk kan være en stor psykisk påkjenning, og i slike situasjoner er det avgjørende å handle raskt.
Dette må du gjøre:
1. Kontakt banken din
Mange svindelforsøk kan forhindres eller begrenses ved å reagere raskt. Kontakt banken din for å sperre alle kort og kontoer du mistenker kan være misbrukt. Dette øker sjansen for å stoppe eller spore eventuelle uautoriserte transaksjoner. Husk at du er ansvarlig for å varsle banken så raskt som mulig hvis du opplever noe mistenkelig.
Ring kundesenteret +47 915 08880
2. Kontakt politi
Hvis du er svindlet skal du ringe politiet på 02800 for å rapportere om hendelsen. Sørg for å beholde og dokumentere all relevant kommunikasjon og informasjon som kan tjene som bevis. Det inkluderer skjermbilder, e-poster og annen korrespondanse.
Hvordan unngå svindel
Du kan bli utsatt for bedrageri eller svindel på flere måter. Få gode råd om hvordan du kjenner igjen en falsk e-post eller sms.
Fant du det du lette etter?
Likte du det du fant?
Skriv gjerne en setning eller to om hva du synes om denne siden. Ikke oppgi personlig informasjon.
Vi svarer ikke på tilbakemeldinger, men bruker dem til å forbedre nettstedet. For andre henvendelser, se kontaktsiden.
Takk for hjelpen!