Vår drivkraft

Drivkraften vår handler om hva Storebrand står for. Vi skaper trygghet i dag og en fremtid du kan glede deg til.​

Sammen skaper vi resultater

I Storebrand setter vi personlig drivkraft høyt, og hos oss er læring en viktig del av verdiskapingen. Vi dyrker en smidig samarbeidskultur hvor nysgjerrighet, åpenhet og evne til å både gi og motta tilbakemeldinger er noe vi verdsetter.

Odd Arild Grefstad
Storebrand

Kunden først

Kontinuerlig læring for å forstå våre kunders behov er nødvendig i en bransje i rask endring. Medarbeiderne er vår viktigste ressurs for å kunne levere på ambisiøse forretningsmål.

Vi rekrutterer og utvikler derfor engasjerte og modige medarbeidere som finner de beste løsningene for kunden.

Dame med hjerte

Fokus på innovasjon​

Medarbeiderne i Storebrand er vår viktigste kilde til innovasjon, utvikling og vekst.

Medarbeidere som våger å tenke nytt og utfordre organisasjonen er avgjørende for om vi skal nå målet om å bli et sparekonsern i verdensklasse. 

Drivkraften vår

Vår drivkraft er med på å skape en fremtid å glede seg til. Vi skal være nærmest kundene, på en enkel og bærekraftig måte, for å levere økt trygghet og frihet til kundene våre.

En fremtid å glede seg til

Vi jobber for at stadig flere skal kunne tenke på fremtiden med optimisme. Både fordi de har en økonomi som gjør at de kan leve det livet de ønsker seg, og fordi de ser at det vi gjør sammen virkelig bidrar til at verden beveger seg i riktig retning.

Modig veiviser

I Storebrand tror vi på at ting alltid kan bli bedre. Vi vet at forbedring krever mot til å utfordre etablerte sannheter, og til å lære gjennom prøving og feiling. Derfor velger vi ikke alltid minste motstands vei. Vi gjør det vi mener er riktig for kundene våre, basert på den erfaring og kunnskap vi til enhver tid har til rådighet.

Økt trygghet og frihet

Produktene og tjenestene vi tilbyr kan ha svært stor betydning for at kundene våre skal ha det bra både nå og i fremtiden. Vi gir dem trygghet for at det de er mest glad i er godt ivaretatt, og friheten til å realisere små og store drømmer. Kort sagt: Vi leverer økt trygghet og frihet.

Nærmest kunden – enkelt og bærekraftig

Vi skal kjenne kundene så godt at vi alltid kan gi dem det de ønsker og det de trenger. Vi skal gjøre det på en måte som gjør dem trygge på at vi setter deres behov først. Slik gjør vi det enkelt for dem å ta gode valg både for seg selv og kloden.

Nyttig om Gode penger

Likestilling er bra for business

– Skal vi ta likestilling på alvor, eller skal vi fortsette å tape penger? spør Tulia Machado-Helland, senior bærekraftsanalytiker i Storebrand.


  Fant du det du lette etter?