Vår drivkraft
I Storebrand setter vi personlig drivkraft høyt, og hos oss er læring en viktig del av verdiskapingen. Vi dyrker en smidig samarbeidskultur hvor nysgjerrighet, åpenhet og evne til å både gi og motta tilbakemeldinger er noe vi verdsetter.
En fremtid å glede seg til
Vi jobber for at stadig flere skal kunne tenke på fremtiden med optimisme. Både fordi de har en økonomi som gjør at de kan leve det livet de ønsker seg, og fordi de ser at det vi gjør sammen virkelig bidrar til at verden beveger seg i riktig retning.
Modig veiviser
I Storebrand tror vi på at ting alltid kan bli bedre. Vi vet at forbedring krever mot til å utfordre etablerte sannheter, og til å lære gjennom prøving og feiling. Derfor velger vi ikke alltid minste motstands vei. Vi gjør det vi mener er riktig for kundene våre, basert på den erfaring og kunnskap vi til enhver tid har til rådighet.
Økt trygghet og frihet
Produktene og tjenestene vi tilbyr kan ha svært stor betydning for at kundene våre skal ha det bra både nå og i fremtiden. Vi gir dem trygghet for at det de er mest glad i er godt ivaretatt, og friheten til å realisere små og store drømmer. Kort sagt: Vi leverer økt trygghet og frihet
Nærmest kunden – enkelt og bærekraftig
Vi skal kjenne kundene så godt at vi alltid kan gi dem det de ønsker og det de trenger. Vi skal gjøre det på en måte som gjør dem trygge på at vi setter deres behov først. Slik gjør vi det enkelt for dem å ta gode valg både for seg selv og kloden.