Til deg som er Tide-kunde

I forbindelse med at Storebrand tar over kundene til Tide, vil kundeforholdet ditt bli flyttet over til oss. Du trenger ikke å gjøre noe, flyttingen skjer automatisk og informasjon sendes deg fortløpende. Du kan være trygg på at forsikringene dine er godt ivaretatt, og du vil være dekket hvis du er uheldig å få en skade.

Jeg venter på et skadeoppgjør i Tide. Hvordan blir dette håndtert nå?

    Pågående skadeoppgjør blir ikke påvirket av flyttingen, oppgjøret vil bli håndtert i ditt eksisterende forsikringsselskap.

    Hvem tar jeg kontakt med ved skade nå?

    Er uhellet ute og du skal melde fra om en skade hos Tide, finner du informasjon og skademeldingsskjema på deres nettsider. Etter at forsikringene dine er flyttet til oss i Storebrand behandler vi nye skader som oppstår her. Du kan være trygg på at forsikringene dine er godt ivaretatt og at du vil få et rettferdig oppgjør.

    Hvem tar jeg kontakt med hvis jeg lurer på noe?

    Dersom du ikke har hørt noe fra Storebrand ennå, rettes spørsmålene til Tide. 

    Når du har mottatt melding fra Storebrand om at forsikringene dine er flyttet hit, vil vi hjelpe deg med det du trenger.