Velg innlogging
Lukk
Complaint Form - Institutional Clients
This form can be used when submitting a formal complaint to the management company in relation to clients treatment, investment advice or other matters concerning the clients relationship. It is also possible to contact the appointed relationship manager at Storebrand Asset Management to make a formal complaint. A formal complaint must be submitted in writing.
Your complaint has been received.
We have received your complaint and will process it as soon as possible
Historisk avkastning er ingen garanti for fremtidig avkastning. Fremtidig avkastning vil blant annet avhenge av markedsutviklingen, forvalterens dyktighet, fondets risikoprofil og forvaltningshonorar. Avkastningen kan bli negativ som følge av kurstap. Det kan være risiko knyttet til investeringer i fondet på grunn av markedsbevegelser, utvikling i valuta, rentenivåer, konjunkturer, bransje- og selskapsspesifikke forhold. Før investering anbefales kunder å sette seg inn i fondets nøkkelinformasjon og prospekt som inneholder nærmere informasjon om fondets egenskaper og kostnader.
Fant du det du lette etter?
Likte du det du fant?
Skriv gjerne en setning eller to om hva du synes om denne siden. Ikke oppgi personlig informasjon.
Vi svarer ikke på tilbakemeldinger, men bruker dem til å forbedre nettstedet. For andre henvendelser, se kontaktsiden.
Takk for hjelpen!